torsdag 23 april 2009

Äntligen


Ja så har det äntligen blivit premiär för mig i bloggarnas värld.
Tanken har funnits där länge.
Denna blogg tillhör jag (Maria) och min mamma (Berith)..

Det är min mamma som alltid haft intresset för det här med växter och med tiden har det utvecklats till en passion.
För mig har det kommit lite krypande och exploderade väl då jag blev lite äldre.
Äpplet brukar ju inte falla så långt ifrån trädet eller vad det nu heter.
Så vad kommer ni då att få läsa om på den här sidan?
Dels kommer ni får följa mammas och ibland mitt arbetande i hennes underbara trädgård, men ni kommer också att få följa mig och alla mina tropiska frön som nu ligger och gror.

Hoppas ni kommer att trivas


1 kommentar:

  1. Roligt att få följa en trädgårdsblogg:) Kan ju få tips och ideer här ifrån, sen tycker vi absolut att Berit skall vara gästskrivare el skriva själv.....

    SvaraRadera